Na vlastní kůži: Jillian a její 30 Day Shred

10:08

Asi jako většina lidí jsem si po Vánocích řekla, že bych se sebou měla něco dělat a přemýšlela, jakým směrem se vrhu. Lednová přeplněná fitka a skupinovky nejsou nic pro mě. Nejradši mám běh a čerstvý vzduch, ale -15°C bylo příliš i na mě. A tak mě napadlo cvičit sama doma. Již dříve jsem slyšela o videích trenérky Jillian Michaels a rychlých výsledcích, tak jsem se rozhodla, že její 30 denní výzvu vyzkouším. A jaké že to tedy bylo?


No řečeno slovy mého životního motta: "Kdyby to bylo snadné, dělal by to každý!" :-) Ale hezky od začátku... Výzva se skládá ze 3 úrovní (Level 1-3), přičemž každou úroveň cvičíme 10 dní a pak přejdeme na vyšší. Lekce trvá zhruba půl hodinky i s rozcvičkou a protažením, takže čistého cvičení je asi 20 minut. Za to však intenzivně! Ve videu jsou kromě trenérky i dvě holčiny - Anita a Natalie. Jedna ukazuje modifikované cviky pro začátečníky a druhá pro pokročilé. Trenérka mezi nimi předvádí, jak cviky správně provádět, nebo naopak, čemu se vyhnout. Ke cvičení postačí tenisky, podložka a 2 činky (případně láhve s vodou nebo cokoliv jiného). 

Musím říct, že po prvních lekcích jsem byla překvapená, jak slabé tělo mám :-) Zejména mě překvapila bolest nohou v prvních dnech, protože jsem si říkala, že z běhu je mám silné a vycvičené. Ale posilovací cvičení je úplně něco jiného. Postupem dnů si však tělo začalo rychle na zátěž zvykat a když se blížily poslední dny dané úrovně, zvládala jsem je daleko lépe. Některé cviky jsem se snažila dělat jako "pokročilá cvičenka", u některých jsem zůstala v kategorii začátečník. Jednalo se zejména o různé výskoky a poskoky, které byly muka pro má bolavá kolena. 

A jaké tedy byly výsledky? Za 30 dní cvičení se ručička na váze nijak výrazně nepohnula. Šlo tak max. o 2 kila, za to tělo se změnilo poměrně výrazně. Nohy a zadek se pěkně vytvarovali a na břichu začaly vykukovat "buchty". Celkově se cítím daleko pevnější, silnější a mnohem lépe než před tím. 

Takže sečteno podtrženo:

Co je potřeba?
Pevná vůle, důslednost, cvičební podložka, tenisky, činky

Jak dlouho cvičení trvá?
30 minut i s rozcvičkou a závěrečným protažením

Kde video sehnat?
Uloz.to nebo Youtube.com

Stojí to za to?
Rozhodně! :-)

Pokud tedy chcete zpevnit své tělo, nemáte čas nebo chuť chodit do posilovny a jste schopni se donutit cvičit každý den doma, pak je Jillian ta pravá volba. Za mě určitě doporučuji.



Mohlo by se ti líbit

0 komentářů